Skupinové aktivity

Bodystyling

Jak už sám název napovídá, Bodystyling je lekce zaměřená na rovnoměrné tvarování a zpevňování těla, může se ovšem zaměřit výhradně na problémové partie. Každá lekce je kombinací jednoduchého Aerobiku a posilování.
Více

Piloxing

Piloxing je kombinací Boxu a tance a cvičí se bez bot. Výsledkem je velmi efektivní zlepšování rovnováhy a zapojení velkého množství svalů – zejména na dolních končetinách.
Více

K2 Hiking

Základem je mechanický trenažér s pohyblivým pásem, který si každý „rozchodí“ sám – pás nemá vlastní pohon. Prováděným pohybem je chůze kombinovaná s krokovými variacemi v doprovodu motivující hudby. Více

TRX - Závěsný systém

Jedná se o posilovací cvičení s vlastní vahou a s pomocí závěsného systému. TRX nabízí obrovskou variabilitu cviků zaměřující se na posilování a protahování, nebo také zlepšení držení těla. Je vhodný jak pro začátečníky, tak pokročilé díky možnosti nastavit si obtížnost a intenzitu cviku dle sebe.Více

Hatha Jóga

V Hatha józe je kladen důraz na plynulé přechody mezi jednotlivými pozicemi a na správnou techniku dýchání. Důležité jsou techniky pozic, jógové dýchání, relaxace a koncentrace, vnímání plynulosti pohybu a celkové uvědomování si sebe sama.Více

Yin Jóga

Yin Jóga je jemné ale zároveň silné cvičení s kladným dopadem jak na tělo, tak mysl. Pozice jsou prováděny většinou na zemi s využitím pomůcek, bloků, pásků a podložek, díky kterým setrváváme v pozicích bez fyzického úsilí.
Více

Pilates

Pilates je zaměřené jak na obecné zlepšení držení těla, tak na správné dýchání, které je nezbytnou součástí prováděných pohybů. Cílem Pilates je za pomocí plynulých, na sebe navazujících cviků protáhnout a posílit svaly bez většího nárůstu svalové hmoty.
Více

Zdravá záda

Cvičení je zaměřené nejen na protažení a posílení zádových svalů, ale také na ostatní důležité svalové skupiny, které bolesti zad ovlivňují. V lekcích zdravá záda jsou využívány především balanční pomůcky jakými jsou především velké míče, overbally nebo bosu. Více

Bosu

Přebírá výhody cvičení na velkých míčích, stepech i klasických balančních plošinách a je zároveň neocenitelná v systému „core training“, cvičení, které zapojuje hluboký stabilizační systém těla. BOSU se může používat plochou stranou jak nahoru, tak dolů pro různé druhy balančních cvičení. Více